sonuçlar ne zaman açıklanır.

Ana sayfa Forum EKPSS sonuçlar ne zaman açıklanır.

Bu konuda 21 yanıt ve 12 izleyen mevcut. Son güncelleme Ahmet İskit profil fotoğrafı Ahmet İskit 5 yıl, 5 ay önce.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Yazar
    İletiler
  • #607
    murat agaslan profil fotoğrafı
    murat agaslan
    Katılımcı

    evet arkadaşlar forum canlansın biraz: düşüncelerinizi alalım

    #612
    KomikRetikulum profil fotoğrafı
    KomikRetikulum
    Yönetici

    Tahminim 10 gune kadar aciklanir diye dusunuyorum..

    #613
    murat kartal profil fotoğrafı
    murat kartal
    Katılımcı

    kura cekim ne zaman yapılacak

    #614
    murat agaslan profil fotoğrafı
    murat agaslan
    Katılımcı

    kura çekimi sonuçların açıklanacagı gün çekiliyor ve genelde sonuçlar açıklandıktan bir iki sat sonra sisteme düşüyor

    #673
    serdar karındaş profil fotoğrafı
    serdar karındaş
    Katılımcı

    tahminim yarın açıklanabilir olması gerekende bu zaten..

    #679
    murat kartal profil fotoğrafı
    murat kartal
    Katılımcı

    inşallah yarın acıklanırda endişeri bekleşi olmaaz

    #680
    karargahx profil fotoğrafı
    karargahx
    Katılımcı

    1. atamada 3 günde açıklandı bence bu hafta içi en geç çarşambaya kadar açıklanır.

    #685
    REŞAT TECİMEN profil fotoğrafı
    REŞAT TECİMEN
    Katılımcı

    çarşamba açıklanır diye tahmin ediyorum

    #710
    Rafet raf profil fotoğrafı
    Rafet raf
    Katılımcı

    Önce kura ile ilgili bir duyuru yayınlamaları gerekiyo.o duyuru olmadan açıklanmaz sanırım

    #711
    KomikRetikulum profil fotoğrafı
    KomikRetikulum
    Yönetici

    Arkadaşlar en büyük aşamayı geride bıraktık lütfen biraz sabır.. Beklemenin erdemlik olduğunu bilmemiz gerekiyor. Heyecanınızı anlıyorum fakat bu sonuçlar dünyanın sonu değil, bunu da unutmayın

    #719
    REŞAT TECİMEN profil fotoğrafı
    REŞAT TECİMEN
    Katılımcı

    sayın editörüm elbette dünyanın sonu değil fakat bir günlük çalışma sonunda açıklanabilecek sonuçların geciktirilmesinin bir anlamı yok

    #736
    Rafet raf profil fotoğrafı
    Rafet raf
    Katılımcı

    aylar öncesinden atamanın tarihi belliydi kura gününü ayarlayamamış olmaları sizce nedir? bence umursamazlık kadro veriyoruz size bide sizin için plan mı yapacağız diye düşünmekten başka birşey değildir. bari bi açıklama yapın deyin ki şu tarihte açıklanacak bu tarih 1 hafta 10 gün sonra bile olabilir ama nerde vurdumduymazlık diz boyu. ne hakkınız var insanları bilgisayar başında bekletmeye yazık değil mi bu insanlara ” eğer inancınız varsa bu kul hakkıdır ey yetkililer”
    tamam sorun olmuş olabilir bi aksaklık da olabilir planlar tutmamış da olabilir ama çıkın bi açıklama yapın.

    #737
    bahtsızbedevi profil fotoğrafı
    bahtsızbedevi
    Katılımcı

    en gec haftasonuna kadar aciklanmis olur diye tahmin ediyorum cogu gitti azi kaldi ins bunlari dusunmeden gecim sikintisi yasamadigimiz gunler de yasanir bu ulkede

    #738
     profil fotoğrafı
    Adı meçhul biri

    1 mayıs tatil değil mi arkadaşlar ? eğer öyleyse perşembeye kadar açıkladılar açıkladılar yoksa haftaya sarkar 🙁

    #752
    ayssin profil fotoğrafı
    ayssin
    Katılımcı

    valla ben çok stress yaptım en kısa zamanda açıklasalar millette omna göre önüne baksa ne iyi olur.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)

Bu konuya cevap vermek için giriş yapmış olmanız gerekir.

ENGELLİHABERLERİ.NET FACEBOOK